fbpx

Maatregelen

Goed nieuws: de corona maatregelen worden versoepeld! Maar wat mag en kan er dan allemaal? Hieronder vind je alle vragen én antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact op via het contactformulier op deze pagina en onze medewerkers helpen je graag verder!

Algemeen

Wanneer is The Basket geopend?
De openingstijden van The Basket vind je hier.
Aan welke richtlijnen moet ik mij houden?
Door de overheid en het RIVM zijn regels opgesteld die wij hanteren op de locatie. Als je het pand betreedt ga je ermee akkoord dat je jezelf houdt aan deze regels.
Wordt de 1,5 meter afstand maatregel gehanteert?
Nee, de 1,5 meter afstand is komen te vervallen, zowel binnen als buiten.
Is er een maximun op het aantal bezoekers?
Wij mogen weer gebruik maken van de volledige capaciteit.
Moet er een coronabewijs getoond worden?
Ja, wij houden ons aan de regels die zijn opgesteld door het RIVM. Wij vragen daarom iedereen bij binnenkomst een ID-kaart te tonen inclusief coronabewijs. Het coronabewijs kan zijn: vaccinatiebewijs, herstelbewijs of testuitslag. Deze kun je tonen middels de CoronaCheck-app.

Reserveren

Hoe kan ik reserveren?
Reserveren kan online via onze website.
Met hoeveel personen kan ik reserveren?
Het is mogelijk om een tafel te reserveren met een maximum van tien personen. Wanneer je wilt reserveren voor groepen die uit meer personen bestaat, verzoeken we je om per mail contact op te nemen via amsterdam@thebasket.nl.
Mijn gewenste datum of tijdstip is online niet beschikbaar, kan ik wel reserveren?
Dit betekent helaas dat er geen plek is binnen jouw gekozen tijd. We ontvangen je graag op een ander moment!
Is het ook mogelijk om zonder reservering langs te komen?
Wanneer je niet gereserveerd hebt kun je bij de entree navraag doen voor de actuele beschikbaarheid.
Kan ik een plek op het terras reserveren?
Voor elke reservering wordt een tafel binnen en een tafel op ons terras vrijgehouden. Bij aankomst kun je aangeven waar je wenst plaats te nemen.

Hygiene

Hoe gaan jullie om met de hygiëne van jullie medewerkers?
We passen de maximale bedrijfshygiëne toe, indien gewenst kun je bij een van onze medewerkers inzage in de logboeken vragen. Daarnaast is ons team voorzien van hygiënische hulpmiddelen (zoals handschoenen voor het keukenteam), wassen zij elke 30 minuten hun handen en worden de tafels, stoelen en menukaart gereinigd wanneer een gast weggaat.
Welke hygiëneregels gelden er voor gasten?
We verzoeken jou om bij de entree en bij een toiletbezoek je handen te wassen/desinfecteren met de daarvoor beschikbaar gestelde middelen en contactloos te betalen (pin credit card of mobiel).

Gezondheid

Hoe weten jullie of jullie werknemers gezond zijn?
Voor onze medewerkers geldt dat wanneer zij verkouden zijn of koorts hebben, zij thuisblijven.
Hoe weten jullie of alle gasten gezond zijn?
Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en vragen onze gasten dit ook doen. Een van deze maatregelen is: thuis blijven bij klachten.
Hoe kan ik betalen?
We vragen je om contactloos te betalen. Dit kan met je pinpas, credit card of met je mobiel.

 

Bijeenkomsten 

Is het mogelijk om bijeenkomsten te organiseren zonder 1,5 meter afstand?
Jazeker, dat is mogelijk wanneer alle bezoekers bij binnenkomst een goedgekeurd toegangsbewijs kunnen tonen. Van belang is dat de organisator van de bijeenkomst verantwoordelijk is voor het doen of toezien op de toegangscontrole.
Welke toegangsbewijzen zijn mogelijk?
Deze lopen we graag persoonlijk met u door, maar u kunt hierbij denken aan de De Corona-check-app van de overheid of een testbewijs via testenvoortoegang.org.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op.